FINÁLNY VÝPREDAJ! Extra zľavy od 15% do 30% na celý sortiment pri nákupe v min hodnote 69 €. *Zľava sa uplatní v košíku.

Finálny výpredaj! Extra zľavy od 15% do 30%

WITTCHEN logoWITTCHEN logo
V nákupnom košíku máte produkty z vašej poslednej návštevy. Dokončite váš nákup skôr, ako budú vypredané!
Prejsť do košíka
Košík (0)
beta_rwd_widget_basket_products_reserved_label
Váš košík je prázdny

O firme


WITTCHEN je lídrom na trhu exkluzívnych kožených výrobkov. Firmu založil v roku 1990 Jędrzej Rafał Wittchen, ktorý ju riadi spolu s manželkou Monikou.

WITTCHEN je rodinná spoločnosť a jedna z najznámejších značiek na európskom trhu. Jej ponuka zahŕňa širokú škálu luxusných produktov vyznačujúcich sa elegantným štýlom a ručným spracovaním, ktoré zaručuje ich najvyššiu kvalitu.

História


Stary portfel dziadka

Ako sa začala história tejto slávnej značky? Jędrzej Wittchen bol malý chlapec, keď dostal od svojho starého otca nezvyčajný darček - krásnu starú koženú peňaženku. Vtedy mladý muž začal oceňovať krásu kožených výrobkov a ich najvyššiu kvalitu, ktorá trvá dlho. O pár rokov neskôr, keď sa mal rozhodnúť, čo so svojím životom, vedel, že sa chce zaoberať niečím, čo je krásne a trvácne – koženým tovarom. Nemal žiadne skúsenosti, no dôveroval svojej podnikateľskej intuícii, ktorá mu dodnes pomáha viesť firmu. Rozhodol sa zariskovať a investovať všetky svoje úspory do projektu svojich snov. Vedel, že ak má uspieť, musí sa sústrediť na najlepšiu kvalitu. Všetky peniaze minul na najlepšiu kožu, nite, materiály a najal si remeselníka, ktorý na začiatku všetky výrobky šil sám. Jędrzej Rafał Wittchen osobne kontroloval kvalitu každej peňaženky a dbal na to, aby produkty nesúce jeho rodinné meno boli spojené s luxusom a najvyššou kvalitou.

Uvedomil si, že v biznise je dôležitý individualizmus – sám si navrhol logo, ktoré bolo od začiatku vidieť na každom ponúkanom produkte. Názov firmy nám mal pripomínať tradície a to, aká dôležitá bola v jeho rodine precíznosť v činnostiach. Spočiatku sa výrobky predávali len v lokálnych galantériách, no veľký záujem spôsobil, že rýchlo vznikli prvé showroomy s logom WITTCHEN. Postupom času sa WITTCHEN vyvíjali rýchlejšie a rýchlejšie. Ukázalo sa, že záujem bol taký veľký, že malá dielňa nestíhala plniť všetky objednávky. Potom sa výroba presunula do Talianska, ktoré je preslávené najkvalitnejšou kožou a továrňami s dlhoročnou tradíciou.

NN szyjący na maszynie

Toto rozhodnutie sa ukázalo ako ďalší úspech značky WITTCHEN. Módne tradície Talianska spojené s nemeckým dôrazom na kvalitu a najmenšie detaily sa ukázali ako dokonalá kombinácia, ktorú si stále vyberajú tisíce Európanov. V ponuke WITTCHEN bola na začiatku len kožená galantéria. Toto sú typy produktov, na ktorých sú založené základné kolekcie, ktoré dodnes existujú:

Kolekcja Italy

Kolekcia Italy

Vznikla v roku 1991 a jej charakteristickým znakom je erb spoločnosti vyrazený do kože. Výrobky z mäkkej teľacej kože sú mimoriadne funkčné a odolné a široký sortiment vám umožňuje zostaviť zhodné súpravy.

Kolekcja Arizona

Kolekcia Arizona

Jeho charakteristickým znakom je logo v podobe zlatého erbu umiestneného na každom produkte. Koža vyčinená prirodzeným spôsobom s použitím minerálnych tanínov je zárukou kvality, ktorá vás bude tešiť svojim dokonalým vzhľadom po mnoho rokov.

Kolekcja Da Vinci

Zbierka Da Vinci

V roku 1998 bola uvedená na trh kolekcia Da Vinci - najexkluzívnejší rad produktov WITTCHEN. Jeho poznávacím znamením je embosovaný erb značky zdobený unikátnym zlatým štítom a dokonalým dvojitým prešívaním zaručujúcim najlepšiu kvalitu produktov, ktoré sú dostupné len v dvoch farbách – klasickej čiernej a nadčasovej hnedej.

Torebka Wittchen

Postupom času sa firma začala rozvíjať a vznikla prvá kolekcia dámskych kožených kabeliek - Venus, vytvorená pre ženy hľadajúce harmóniu a eleganciu v doplnkoch vyrobených s najväčšou starostlivosťou.
Úspech Venus vyústil do uvedenia ďalšej rady kabeliek - kolekcie Elegance - nové modely objavujúce sa dvakrát do roka vzbudzujú vždy veľký záujem u zákazníkov hľadajúcich elegantné riešenia v súlade s najnovšími svetovými módnymi trendmi.
Takto začalo prudké rozširovanie ponuky. Po kabelkách prišli na rad rukavice, šály, dáždniky, obuv a kvalitná batožina. V priebehu rokov značka dobyla trh s následnými inovatívnymi projektmi, ktoré sa rýchlo ukázali ako úspešné.

Dnes má WITTCHEN širokú škálu produktov, vrátane jedinečných kolekcií kabeliek, oblečenia, parfumov, topánok, batožiny a mnohých ďalších doplnkov, ako sú kravaty, šály, opasky, čiapky a rukavice. Už nejaký čas značka rozširuje svoju ponuku o kolekcie vhodné aj pre mladších ľudí, ktorí si cenia originálny vzhľad a moderný štýl. Kolekcia kabeliek Young bola vytvorená s ohľadom na ne. Ide o kombináciu rôznych štýlov, vzorov, materiálov a zaujímavých farieb. To všetko pre uspokojenie potrieb nezávislých žien, ktoré oceňujú najnovšie módne trendy.

Ďalšou etapou rozvoja spoločnosti bolo vytvorenie nového sídla spoločnosti, ktorého architektúra a interiérový dizajn odráža elegantný charakter značky. Súčasťou nového sídla je aj výstavná sieň - Da Vinci, kde sa každý môže zoznámiť s najnovšou ponukou značky a modelmi, ktoré sú už roky na čele predajnosti. V roku 2011 spoločnosť otvorila aj moderné logistické centrum, v ktorom boli implementované inovatívne systémy a technológie umožňujúce ešte rýchlejší rozvoj značky.

Kolekcja Signature

Kolekcia Signature

Najnovším počinom značky WITTCHEN je kolekcia Signature, ktorá si rýchlo získala srdcia zákazníkov a stala sa bestsellerom vo svojej kategórii. Jeho charakteristickým znakom je logo značky vyrazené na každom výrobku: erb s iniciálami Jędrzeja Rafała Wittchena, levy, ktorí ho bránia, koruna a „W“ symbolizujúce prvé písmeno názvu spoločnosti. Kolekcia je určená elegantným ženám, ktoré dokážu oceniť takýto mimoriadne vycibrený štýl.

Spoločnosť sa neustále rozvíja a oslovuje širšie publikum. Jediným stálym bodom sú hodnoty, ktorým je značka verná od začiatku svojej existencie - výrobky sú ručne vyrábané, z najkvalitnejšej talianskej kože, mimoriadne odolné a krásne.
V súčasnosti má spoločnosť sieť vyše stovky stacionárnych predajní rozmiestnených po celej Európe a inovatívny internetový obchod, vďaka ktorému značka oslovuje ešte väčšiu skupinu adresátov.

WITTCHEN je oceňovaná na mnohých úrovniach, za roky svojej činnosti získala značka niekoľko desiatok ocenení, z ktorých najvýznamnejšie sú tie ocenené zákazníkmi, ktorí oceňujú nielen kvalitu produktov, ale aj vysokú kompetenciu zamestnancov, pripravený pomôcť zákazníkom v akejkoľvek nezvyčajnej situácii. Úspech značky je postavený na individuálnom prístupe k zákazníkom, vďaka ktorému sa každý z nich môže cítiť výnimočne.

Nagrody i wyróżnienia

WITTCHEN je dokonalou kombináciou najnovších svetových módnych trendov s klasickými formami a jedinečným dizajnom, ponúkané produkty sú nadčasové štýly, ktoré nikdy neprestanú potešiť - ideálna voľba pre noblesných ľudí, ktorí chcú vyzerať elegantne v každej situácii.