HAPPY DAYS! Dodatočná zľava 25%* na celý sortiment pri nákupe min. 49 EUR | len 8.-10. Júla *Zľava sa vypočíta v nákupnom košíku.

HAPPY DAYS! Dodatočná zľava 25%

WITTCHEN logoWITTCHEN logo
Košík (0)
beta_rwd_widget_basket_products_reserved_label
Váš košík je prázdny

ZMLUVNÉ PODMIENKY SLUŽBY NEWSLETTEROV WITTCHEN S.A

Tieto pravidlá špecifikujú zásady a podmienky poskytovania bezplatnej služby „Newsletter“ spoločnosťou WITTCHEN SLOVAKIA s.r.o. so sídlom Cesta k nemocnici 1B, Banská Bystrica 974 01 Slovensko, IČO : 55655637, DIČ 2122046212, IČ DPH: SK2122046212 (ďalej len: „WITTCHEN“) zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 47039/S.

§ 1 Definície

Pojmy použité v týchto podmienkach znamenajú:

Poskytovateľ služieb – WITTCHEN SLOVAKIA s.r.o. so sídlom Cesta k nemocnici 1B, Banská Bystrica 974 01 Slovensko, IČO : 55655637, DIČ 2122046212, IČ DPH: SK2122046212 (ďalej len: „WITTCHEN“) zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 47039/S (ďalej len: „Poskytovateľ”).

Zákazník – znamená fyzickú osobu, právnickú osobu alebo organizačnú zložku, ktorá nie je právnickou osobou a ktorej zákon priznáva právnu subjektivitu využívajúcu Newsletter podľa Podmienok;

Webová stránka alebo internetový obchod – WITTCHEN online obchod dostupný na: www.wittchen.sk, ktorý ponúka možnosť predaja a nákupu cez internet;

Podmienky – tieto podmienky elektronického poskytovania služby Newsletter;

Newsletter – súbor informácií zasielaných Poskytovateľom služieb na e-mailovú adresu poskytnutú Zákazníkom s určenou frekvenciou a obsahujúci informačný, propagačný, marketingový a/alebo reklamný obsah Poskytovateľa služieb a/alebo tovar alebo služby ponúkané Poskytovateľom služieb. Poskytovateľ služieb, najmä obchodných informácií;

BOK – WITTCHEN Customer Service Office, ktorý poskytuje zákazníkom informácie a vysvetlenia týkajúce sa činnosti internetového obchodu, okrem iného vrátane marketingových akcií, aktuálnych akcií, týchto obchodných podmienok, na telefónnom čísle: tel.:

+421 233 331 048 a e-mailová adresa: info@wittchen.sk.

§ 2 Pravidlá používania služby Newsletter
  1. Poskytovateľ služby poskytuje službu Newsletter bezplatne prostredníctvom Webovej stránky v prospech Zákazníkov podľa pravidiel uvedených v týchto Podmienkach.
  2. Používanie služby Newsletter dostupnej na Webovej stránke podľa týchto Podmienok vyžaduje:
    1. 1) prístup k zariadeniu, ktoré umožňuje využívanie internetových zdrojov;
    2. 2) vlastníctvo a používanie elektronickej adresy (e-mailu);
    3. 3) používanie webového prehliadača, ktorý umožňuje zobrazovať webové stránky s povolenými cookies a inými podobnými technológiami.
  3. Zákazníci využívajúci službu Newsletter sú povinní:
    1. 1) zdržať sa zverejňovania a zasielania obsahu, ktorý je urážlivý, nezákonný, porušuje zákonom chránené osobnostné práva tretích osôb alebo porušuje autorské práva a imidž tretích osôb,
    2. 2) zdržať sa vykonávania služby Newsletter spôsobom, ktorý odporuje zákonu, verejnej slušnosti alebo porušuje osobnostné práva Poskytovateľa služby;
    3. 3) zdržať sa používania služby Newsletter na zverejňovanie reklamy a akýchkoľvek informácií komerčného charakteru, a to najmä šírením nevyžiadaných komerčných informácií alebo podnikaním akýchkoľvek krokov, ktoré môžu brániť alebo narúšať fungovanie webovej stránky alebo služby Newsletter.
  4. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo odmietnuť poskytovanie služby Newsletter v prípade:
    1. 1) porušenie týchto Podmienok Zákazníkom;
    2. 2) porušenie zvykového práva zo strany Zákazníka;
    3. 3) vykonanie činností Zákazníka, ktoré narúšajú nepretržité používanie Webovej stránky alebo služby Newsletter inými Zákazníkmi;
    4. 4) poskytnutie chybných alebo nepravdivých údajov Zákazníkom, ktoré sú potrebné pre správne prihlásenie sa k službe Newsletter;
    5. 5) dočasné alebo trvalé prerušenie služby Newsletter z dôvodu údržby alebo úprav na webovej stránke alebo službe Newsletter.
  5. Zmluva na službu Newsletter sa uzatvára na dobu neurčitú.
  6. Služba Newsletter je poskytovaná bezplatne a na báze dobrovoľnosti.
  7. Zmluva o poskytovaní Newslettera sa uzatvára takto:
    1. 1) vyplnenie formulára objednávky služby Newsletter Zákazníkom, ktorý je dostupný na Webovej stránke Poskytovateľa služby;
    2. 2) prečítanie týchto Podmienok a Zásad ochrany osobných údajov Webovej stránky;
    3. 3) odoslaním vyplneného formulára uvedeného v bode 1 vyššie Poskytovateľovi služby kliknutím na pole „Priložiť“ (alebo iné identické) pole pod formulárom;
    4. 4) kliknutím na aktivačný odkaz prijatý v e-maile zaslanom Poskytovateľom služby Zákazníkovi (okamih uzatvorenia Zmluvy).
  8. Keď Zákazník klikne na aktivačný odkaz, znamená to potvrdenie Poskytovateľovi služby o prihlásení sa na odber Newslettera a súčasný súhlas s prijímaním obchodných, propagačných, marketingových a/alebo reklamných informácií v takejto forme od Poskytovateľa služby a používania telekomunikačných koncových zariadení Poskytovateľom služby, na tento účel v súlade s platnou legislatívou.
  9. Službu Newsletter je možné aktivovať aj zaškrtnutím príslušného políčka pri registrácii účtu alebo pri zadávaní objednávky v internetovom obchode a poskytnutím e-mailovej adresy na určenom mieste v registračnom formulári účtu alebo pri zadávaní objednávky v internetovom obchode a potom kliknutím na aktivačný odkaz. Zákazník kliknutím na aktivačný odkaz uvedený v predchádzajúcej vete potvrdzuje Poskytovateľovi služby, že si želá odoberať Newsletter a zároveň súhlasí so zasielaním obchodných, propagačných, marketingových a/alebo reklamných informácií od Poskytovateľa služieb, v tejto forme a na používanie koncových telekomunikačných zariadení Poskytovateľom služby na tento účel v súlade s platnou legislatívou.
  10. Službu Newsletter je možné aktivovať aj zaškrtnutím príslušného políčka pri registrácii do programu WITTCHEN Vernostná karta, ktorý je možné prijímať v súlade s Podmienkami programu WITTCHEN Vernostná karta dostupnými na Webovej stránke: Vernostná karta | WITTCHEN a poskytnutím e-mailovej adresy na určenom mieste registračného formulára pre WITTCHEN Loyalty Kartový program. Používateľ zaškrtnutím príslušného políčka uvedeného v predchádzajúcej vete potvrdzuje Poskytovateľovi služby, že si želá odoberať Newsletter a zároveň súhlasí so zasielaním obchodných, propagačných, marketingových a/alebo reklamných informácií Poskytovateľa služieb tohto formulára a na používanie koncových telekomunikačných zariadení Poskytovateľom služby na tento účel v súlade s platnou legislatívou.
  11. Akonáhle budú splnené podmienky uvedené v ods. 7–8 alebo ods. 9 alebo ods. 10 vyššie, Poskytovateľ začne s poskytovaním služby Newsletter Zákazníkovi.
  12. Osobné údaje poskytnuté Zákazníkom, vo forme elektronickej adresy sú nevyhnutné na poskytovanie služby Newsletter vzhľadom na charakter poskytovanej služby – za účelom súhlasu Zákazníka s poskytovaním služby Newsletter.
  13. Dokončenie krokov uvedených v ods. 7 vyššie, je ekvivalentné:
    1. 1) súhlas Zákazníka s elektronickým poskytovaním služby Newsletter Poskytovateľa služby;
    2. 2) súhlas Zákazníka so spracovaním jeho osobných údajov Poskytovateľom služby v súlade so zásadami stanovenými v GDPR, najmä čl. 7 GDPR, za účelom poskytovania služby Newsletter.
  14. Zákazník môže kedykoľvek – bez uvedenia dôvodu – odstúpiť zo služby Newsletter (t. j. vziať späť svoj súhlas na poskytovanie Newsletter a to okamžite bez upozornenia) a to nasledovne:
    1. 1) kliknutím na deaktivačný odkaz obsiahnutý v každom e-maile zaslanom Zákazníkovi v rámci služby Newsletter;
    2. 2) zaslanie príslušného vyhlásenia o zrušení služby Newsletter e-mailom na adresu:info@wittchen.sk , na ktoré je možné použiť aj šablónu na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb Newsletter.
    3. 3) v prípade, že zákazník má účet v internetovom obchode, zrušením začiarknutia príslušného políčka v nastaveniach účtu a kliknutím na tlačidlo „Uložiť“ (alebo ekvivalent).
  15. V prípade, že Zákazník vykoná niektorý z úkonov uvedených v ods. 14 vyššie, poskytovanie služby Newsletter bude ukončené a nebude sa Zákazníkovi ďalej poskytovať.
  16. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo službu Newsletter kedykoľvek prerušiť.
  17. Poskytovateľ služby počíta s tým, že používanie služby Newsletter môže zahŕňať štandardné riziká vyplývajúce z používania internetu a navrhuje Zákazníkom, aby podnikli vhodné kroky na minimalizáciu rizík.
  18. Poskytovateľ služby upozorňuje, že používanie služby Newsletter môže zahŕňať štandardné riziká vyplývajúce z používania internetu, a navrhuje zákazníkom, aby prijali vhodné opatrenia na minimalizáciu týchto rizík.
  19. Poskytovateľ služby zabezpečí a zaviaže sa, že prevádzka ním používaného informačného systému umožní využívanie služby Newsletter spôsobom, ktorý neumožní prístup neoprávnených osôb k obsahu informácií tvoriacich službu Newsletter.
  20. Poskytovateľ služby nezodpovedá za prerušenia prístupu k službe Newsletter v dôsledku nevyhnutných technických a administratívnych úkonov, za výpadky v prevádzke internetovej siete, dodávky internetu a prerušenia prístupu k službe v prípadoch spôsobených vyššou mocou, prerušenie poskytovania služby Zákazníkovi, ktorý sa dopustil porušenia týchto Podmienok, škoda spôsobená tretím osobám v dôsledku používania služby Newsletter Zákazníkom v rozpore s týmito Podmienkami a ustanoveniami všeobecne platných právnych predpisov.
  21. Každá zmluvná strana právneho vzťahu založeného podľa týchto Podmienok je povinná napraviť akúkoľvek škodu, ktorá vznikla druhej zmluvnej strane v dôsledku konania alebo nesprávneho plnenia svojich povinností podľa týchto Podmienok – okrem prípadov, keď nesplnenie alebo nesprávne plnenie povinností podľa týchto obchodných podmienok je výsledkom okolností, za ktoré nie je zodpovedná žiadna zo strán.
  22. V prípade pochybností o poskytovaní Newslettera môže Zákazník kontaktovať BOK.
§ 3 Reklamačný poriadok
  1. Všetky reklamácie týkajúce sa služby Newsletter zasiela Zákazník písomne na adresu sídla Organizátora alebo elektronicky na adresu: info@wittchen.sk s označením: „Reklamácia – služba Newsletter“.
  2. Reklamácie musia byť zaslané doporučeným listom s oznámením o prijatí. Reklamácia obsahuje: meno a priezvisko, presnú korešpondenčnú adresu, e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená vo formulári Newsletter v súlade s § 2 ods. 7 obchodných podmienok, ako aj presný popis a odôvodnenie reklamácie.
  3. Reklamácie budú posúdené na základe týchto Obchodných podmienok do 14 dní odo dňa prijatia. Osoba podávajúca sťažnosť dostane rozhodnutie v písomnej forme na poštovú adresu uvedenú Príjemcom služby v sťažnosti alebo elektronicky e-mailom, ak Zákazník uviedol v obsahu sťažnosti e-mailovú adresu ako prostriedok na odoslanie rozhodnutia o sťažnosti.
  4. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže vo veciach týkajúcich sa služby Newsletter využiť mimosúdne spôsoby riešenia sťažností a reklamácií.
§ 4 Ochrana osobných údajov
  1. Osobné údaje Príjemcov služieb spracúva Poskytovateľ služieb, ktorý pôsobí ako Prevádzkovateľ osobných údajov.
  2. Poskytnutie osobných údajov Zákazníkmi je dobrovoľné, avšak nevyhnutné na poskytovanie služby Newsletter.
  3. Ďalšie vysvetlenia týkajúce sa osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných na Webovej stránke pod odkazom: Ochrana osobných údajov | WITTCHEN
§ 5 Záverečné ustanovenia
  1. Podmienky sa môžu zmeniť v nasledujúcich prípadoch:
    1. 1) zmena zákona upravujúceho poskytovanie služieb elektronickými prostriedkami zo strany Poskytovateľa služieb, ktorá má vplyv na vzájomné práva a povinnosti stanovené v zmluve alebo zmena výkladu vyššie uvedeného zákona v dôsledku súdnych rozhodnutí, rozhodnutí, odporúčaní alebo odporúčania orgánov alebo subjektov kompetentných v príslušnej oblasti;
    2. 2) zmena spôsobu poskytovania služieb z technických alebo technologických dôvodov (napr. aktualizácia technických požiadaviek uvedených v Obchodných podmienkach);
    3. 3) zmena rozsahu poskytovania služieb uvedených v podmienkach, zavedením nových, úpravou alebo zrušením existujúcich funkcionalít alebo služieb uvedených v podmienkach poskytovateľom služieb.
  2. Ak Poskytovateľ služby vykoná významné zmeny Podmienok v rozsahu uvedenom v ods. 1 vyššie, Poskytovateľ služby sprístupní konsolidované znenie nových Podmienok na Webovej stránke a prostredníctvom správy zaslanej na e-mailovú adresu, ktorú Zákazník uviedol pri prihlásení sa na odber služby Newsletter.
  3. Zmena Podmienok nadobúda účinnosť 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o zmene.
  4. Tieto obchodné podmienky neobmedzujú práva Zákazníka, vrátane Zákazníka s postavením spotrebiteľa alebo podnikateľa, na ktorého sa vzťahujú ustanovenia zákona o právach spotrebiteľa a na ktoré má nárok podľa platných zákonov. Ak sa zistí existencia takéhoto ustanovenia obchodných podmienok, použijú sa bezpodmienečne ustanovenia platného práva.
  5. Dohoda o poskytovaní služieb Newsletter sa uzatvára v slovenčine.
  6. Akékoľvek práva neupravené týmito Podmienkami sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami poľského práva.