Môj účet
Nie je potrebné sa registrovať. Pri zadávaní objednávky jednoducho použite možnosť „kúpiť bez registrácie“. Objednávka bude spracovaná štandardne, nebudete však môcť využívať funkcie ako sledovanie stavu objednávky, prezeranie histórie nákupov, účasť v súťažiach a propagačných akciách, používanie zľavových kódov pre stálych zákazníkov a pod.
Pre každú transakciu uskutočnenú v internetovom obchode je zaslané automatické potvrdenie s údajmi o objednávke. Ak po zadaní objednávky nedostanete potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás, e-mailová adresa bola pravdepodobne zadaná nesprávne.
Vytvorením účtu v internetovom obchode budete môcť využívať výhody ako: sledovanie stavov objednávok priamo z vášho účtu, prezeranie histórie nákupov, účasť v súťažiach a propagačných akciách, používanie zľavových kódov pre stálych zákazníkov atď.
Na karte „Môj účet“ použite odkaz "Zabudol som heslo". V ďalšom kroku zadajte svoju e-mailovú adresu. Na uvedenú adresu bude odoslaná správa obsahujúca prihlasovacie meno a nové heslo.
Doba spracovania objednávky závisí od umiestnenia produktu v skladoch. Informácie o dodacej lehote sú dostupné pri každom tovare, v košíku pri zadávaní objednávky a v e-mailových upozorneniach informujúcich o aktuálnom stave objednávky.
Pre spojenie zadaných objednávok kontaktujte prosím personál predajne telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Do správy uveďte čísla objednávok, ktoré majú byť prepojené. Ak bola k objednávke pridaná doprava, bude prepočítaná v súlade s tabuľkou dopravného.
Storno objednávky je možné len do naskladnenia objednaného tovaru. Po tomto čase už zrušenie nie je možné. Aktuálny stav objednávky si môžete skontrolovať prihlásením sa do svojho účtu alebo skontrolovaním posledného e-mailu z obchodu. Ak chcete zrušiť objednávku, zašlite nám tieto informácie prostredníctvom kontaktného formulára s uvedením čísla objednávky alebo zavolajte do Zákazníckeho servisu.
Informácie o aktuálnom stave objednávky sú dostupné po prihlásení na stránke "Môj účet" (len pre registrovaných zákazníkov). Dodatočne sú na e-mailovú adresu uvedenú pri zadávaní objednávky zasielané správy s informáciou o aktuálnom stave objednávky. Ak je stav objednávky "dokončená", znamená to, že zásielka bola odoslaná. Doručenie sa uskutoční nasledujúci pracovný deň po dni, kedy ste dostali e-mail s informáciou o zmene stavu a číslom prepravného listu.
Pri jednej objednávke nie je možné uviesť dve doručovacie adresy. Prosím, zadávajte samostatné objednávky.
Poštovné závisí od hodnoty zakúpených produktov:
V prípade platby vopred:
V prípade platby na dobierku:
Pri objednávkach nad 75 EUR je doručenie zadarmo (bez ohľadu na zvolený spôsob dopravy).
Vyplnenú objednávku je možné doručiť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti PACKETA Zákazník si môže zásielku vyzdvihnúť aj v schránke balíkov alebo na odbernom mieste DHL podľa vlastného výberu. Všetky tri varianty garantujú doručenie do 72 hodín od času odoslania.
Kuriéri doručujúci balíky nie sú povinní kontaktovať príjemcu telefonicky, často však využívajú tento formulár. Ak chcete konkrétne kontaktovať kuriéra, obráťte sa na miestne zastúpenie kuriérskej spoločnosti. Po odoslaní zásielky zo skladu Vám zašleme e-mail, v ktorom uvedieme číslo konosamentu zásielky a webovú adresu, kde nájdete telefónne číslo príslušného zastúpenia kuriérskej spoločnosti.
Garantujeme 100% bezpečné doručenie objednaných produktov. Každá zásielka je poistená na plnú hodnotu. Pred prevzatím zásielky od kuriéra vždy skontrolujte, či obal nebol poškodený prepravou. Pozor si treba dať najmä na stav pások či plomb pripevnených k zásielke. Ak pri prevzatí zásielky zákazník spozoruje, že zásielka je poškodená, má postupovať v súlade s ustanoveniami zákona z 23. júla 2003, Zákon o poštových službách. Odporúča sa v prítomnosti kuriéra spísať škodový protokol a tovar odmietnuť prevziať.
Packeta
Svoju zásielku môžete sledovať zadaním 24-miestneho čísla balíka na stránke
vyhľadávania (tu) alebo
prihlásením sa do Správcu balíkov. Číslo zásielky nájdete v SMS alebo e-maili
s upozornením na odoslanie.
Bohužiaľ nie je možné uviesť dve adresy doručenia. Doručenie prebieha v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 19:00 Prosíme uviesť adresu doručenia zásielky, aby mohla byť úspešne doručená do vyššie uvedených hodín.
Internetový obchod nezodpovedá za systém práce kuriérskej spoločnosti vrátane určenia dodacej lehoty. Pre dohodnutie času doručenia kontaktujte prosím pobočku kuriérskej spoločnosti príslušnú pre miesto doručenia. Po odoslaní zásielky zo skladu Vám zašleme e-mail, v ktorom uvedieme číslo konosamentu zásielky a webovú adresu, kde nájdete telefónne číslo príslušného zastúpenia kuriérskej spoločnosti.
Objednávku je možné vyzdvihnúť v showroomoch dostupných pre možnosť C&C. Možnosť dostupná v treťom kroku nákupného košíka.
Po doručení zásielky do showroomu systém vygeneruje notifikáciu, ktorá bude odoslaná textovou správou alebo e-mailom.
Objednávku môže prevziať osoba, ktorá má jej číslo a údaje o zákazníkovi.
Objednávku je potrebné vyzdvihnúť do 7 dní od prijatia oznámenia o možnosti vyzdvihnutia.
Pre predĺženie termínu odberu kontaktujte vybranú stacionárnu predajňu alebo WITTCHEN Customer Service Office.
Ku každej zrealizovanej objednávke je vystavená faktúra s DPH podľa údajov uvedených pri zadávaní objednávky. Faktúry s DPH sú tlačené s dátumom odoslania tovaru a tento dátum nie je možné meniť.
Je možné vystaviť Proforma faktúru. Za týmto účelom nás po zadaní objednávky kontaktujte e-mailom: info@wittchen.sk. Proforma faktúra bude zaslaná na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
Objednávku môžete zaplatiť nasledujúcim spôsobom:
WITTCHEN Slovakia s.r.o.
Cesta k nemocnici 1B 974 01 Banská Bystrica
05-152 Czosnów
Banka: PKO SK
SWIFT kód: BPKOSKBB
Číslo účtu: SK 02 8450 0000 0002 0000 3222
Dôležité! Zásielky uhradené bankovým prevodom, online platbou alebo kreditnou kartou sú spracované po pripísaní príslušnej platby na bankový účet internetového obchodu WITTCHEN.
Číslo bankového účtu, na ktorý je potrebné zaplatiť:
Wittchen SLOVAKIA s. r. o.
Cesta k nemocnici 1B 974 01 Banská Bystrica
Banka mBank
SWIFT kód: BREXPLPWMBK
Číslo účtu: SK 02 8450 0000 0002 0000 3222
Online platby a platby kreditnou kartou sú autorizované profesionálnym systémom spracovania online platobných transakcií PayU.sk. Po zvolení možnosti platby online je zákazník presmerovaný na webovú stránku umožňujúcu autorizáciu transakcie. V prípade nedokončenia platby je možné skúsiť platbu vykonať znova pomocou odkazu v e-maile, ktorý vtedy dostal. zadaním objednávky.
Zákazník má právo uplatniť reklamáciu do 2 rokov odo dňa nákupu s tým, že predajňu upozorní do 14 dní od zistenia nesúladu tovaru so zmluvou.
Za týmto účelom prejdite spolu s dokladom o kúpe do najbližšieho showroomu alebo predajne WITTCHEN - personál na mieste pripraví reklamačný formulár a spolu s reklamovaným produktom ho odovzdá oddeleniu kvality WITTCHEN. Podrobný zoznam showroomov a firemných predajní nájdete tu.
Ak sa Zákazník nemôže dostaviť do showroomu alebo predajne WITTCHEN, zásielku s reklamovaným tovarom si od Zákazníka vyzdvihne kuriérska spoločnosť obsluhujúca internetový obchod WITTCHEN. V takom prípade by mal Zákazník vyplniť interaktívny formulár žiadosti.
Po vyplnení je formulár odoslaný zákazníkovi a automaticky odovzdaný personálu internetového obchodu. Potom by ste mali počkať na kontakt kuriéra, ktorý vyzdvihne reklamáciu (reklamačný tovar) do 2 pracovných dní odo dňa prijatia oznámenia. K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť doklad o kúpe a vytlačený reklamačný list.
Reklamácia sa posudzuje najneskôr do 14 dní odo dňa, keď obchod prevezme zásielku s reklamovaným tovarom. V prípade uznania reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný, plnohodnotný a ak to už nebude možné (napríklad z dôvodu vyčerpania tovaru), obchod vráti Zákazníkovi ekvivalent ceny. tovaru alebo mu ponúknuť na výber iný tovar dostupný v predajni.
Spotrebiteľ môže odstúpiť od tovaru zakúpeného v predajni bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa prevzatia zásielky.
Pre vrátenie/výmenu vyplňte interaktívny formulár nižšie, zabaľte vrátený produkt s originálnym dokladom o kúpe a pošlite ho na nasledujúcu adresu:
WITTCHEN predajna
OC EUROVEA Pribinova 8
811 09 Bratislava
V prípade produktov, na ktorých sú umiestnené iniciály:
Zadaná objednávka je pre Užívateľa záväzná. Nakoľko sa uzatvorená zmluva týka
služieb s jednotlivými vlastnosťami špecifikovanými Používateľom v ním zadanej
objednávke alebo s jeho osobou úzko súvisiace, bez ohľadu na jeho právne postavenie,
nevzniká právo na odstúpenie od zmluvy poskytovanej na diaľku (čl. 10 ods. )
bod 3 zákona z 2. marca 2000 o ochrane niektorých práv spotrebiteľa a zodpovednosti
za škodu spôsobenú nebezpečným výrobkom (konsolidovaný text: Zbierka zákonov z
roku 2008, č. 10, bod 8 v znení neskorších predpisov)
Peniaze budú vrátené maximálne do 14 pracovných dní bankovým prevodom na účet uvedený Zákazníkom alebo do 21 pracovných dní poštovou poukážkou na adresu uvedenú v objednávke.
Index produktov je označený takto:
XX-Y-MMM-C-R
Príklad: 10-1-139-1
Peňaženka z kolekcie Arizona, model: 139, čierna
Pre uplatnenie prijatého zľavového kupónu by ste mali: Zo zľavového kódu vybrať produkty, na ktoré sa môže vzťahovať zľava a vložiť ich do košíka. Potom zadajte kód kupónu v prvom kroku "košíka" do poľa "Zľavové kupóny".